Kärleksbomb

Jag önskar det fanns ord.
För min kärlek till dig, för mina känslor. För att finna uttryck.
Jag älskar dig... INNERLIGT.
Kommer aqlltid finnas vid din sida, kommer alltid vara med dig i hjätrat.
Åh så jag älskar dig.

Känns din fina lilla kropp tätt...tätt..tätt emot min.
Djupa andteag. Frid. Harmoni. Kärlek.
Sådan kärlek, sån som jag önskar att alla fick uppleva.
Utan gränser, begränsningar eller oro.
En kärlek som bara är, som är högre än något annat.
Obeskrivlig.
Underbar.
Oersättlig.

Denise, min älskade flicka.
Jag tänker på dig alltid, nu när du inte är hos mig.
Jag gråter stora tårar inombords fortfarande och undrar när jag någonsin ska bli stark igen.
Hur det känns att släppa taget och leva i nuet. Njuta av stunden.
Hur gör man, när livet inte är komplett? Hur kan man då fortsätta leva.
Jag förstår att vi måste släppa varandra ibland, hur jobbigt vi än tycker att det är.
Hur mycket mitt hjärta än blöder och hur många tårar du fäller.. hur myckt du än ber mig. Så måste vi.

Vi har gått igenom så mycket, speciellt du.
Mycket och mångt som jag önskar ogjort, bördor jag önskar jag för alltid kunde bära.
Men jag hoppas också att du alltid bär med dig lycka och kärlek nära nära ditt hjärta.
Jag vet hur kärleksfull du är.
Och jag ler lite grann... när jag tänker på ditt leende ansikte.
Sann glädje.
Äkta kärlek.
Saknad..

Imorgon ses vi igen min fina flicka.
Mamma älskar dig.
Alltid. Alltid. Tveklöst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0