Happinness

Livet är helt enkelt fullt av upp och ner gångar.
just nu känns det som om jag befinner mig på en bergstopp... eller i alla fall på väg upp för en. I positiv bemärkelse.
Jag mår bra, trivs bra med livet, njuter av stunden... finns här och nu. Och det känns som att allt är påväg åt rätt håll.
Jag börjar känna mig trygg, komma till insikt med vem jag själv är, vart mina egna gränser går och vad som egentligen får mig att må bra.
Jag försöker fokusera på det, och lägga det jobbiga lite åt sidan för en stund.
Inte med det sagt att jag inte tänker, inte grubblar och inte blir ledsen emellanåt... För det blir jag och så är jag.
En känslomänniska ut i fingerspetsarna.

Men det märks tydligt hur frekvensen på blogginläggen går ner så fort mitt liv stabiliserar sig lite.
Då blir mitt behov inte lika stort att blogga och jag känner inte att det är lika uppskattat att sätta positiva känslor på print.
Men jag ska bli bättre på det, jag lovar.

Nu händer det så mycket annat..
Valpkurs imorgon, förberedelser inför Nandos hemkomst
Förberedelser för den sista jobbveckan innan semester
Och NJUTA av stunden.
Livet är bara helt fantastiskt! Och jag är så lycklig över att få må bra i själen. Att hitta de där små rummen där det bara finns ren lycka och ingen oro...
Nu ska jag ta mig iväg till jobbet.

Puss,
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0