Du är fin

Igår bjöd på både upp och ner banor.
Morgonen började inte bra, jag kände mig ledsen och det var allmänt tungt...
Men jag vet att jag måste ta mig igenom det, för på andra sidan så känns det alltid bättre.
Eftermiddagen spenderades tillsammans med min kära och hans familj. Åh jag tycker om dem så mycket!
Så öppna och varmhjärtade människor, det gör mig gott!
En trevlig middag senare och några glas vin och allting kändes betydligt bättre.

Idag är generellt en bättre dag.
Även om jag är trött
Även om hjärtat värker...
Men imorgon komme hon hem! Det känns skönt, jag vet att hon har det bra, jag litar på mina svärföräldrar och de tycker så mycket om Denise.
Denise vet att hon kan ringa mig när det blir för jobbigt, hon vet att hon får säga att hon saknar mig... att det är helt okej. Och att jag saknar henne med.
Hon vet att det inte är någon som tar illa vid sig om hon pratar om mamma... Som hon är van vid.
Imorgon kommer mitt hjärta i alla fall och vi får se v ad helgen kan bjuda på =)

Ikväll ska vi hälsa på små vovvarna...
De växer så det knakar och nu är det bara några dagar kvar tills vi får veta vilken av chamrtrollen som blir våran. Herregud - hundägare!?
Känns stort..


Dando - charmtrollet som inspirerar oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0